22 Nisan 2013 Pazartesi

2013 - Office Pro Plus TR (32-64 bit) MSDN



Office Professional Plus 2013 (x86) - DVD (Turkish) : 32 bit işletim sistemleri ile uyumlu olan windows office 2013 ürünüdür. Bu ürünü sorunsuz olarak 32 bit olan işletim sistemlerine kurabilirsiniz.



Office Professional Plus 2013 (x64) - DVD (Turkish) : 64 bit işletim sistemleri ile uyumlu olan windows office 2013 ürünüdür. Bu ürünü sorunsuz olarak 64 bit olan işletim sistemlerine kurabilirsiniz.



Dosya türleri .iso şeklinde olup winrar programı ile klasöre çıkarabilirsiniz. Dosyalar el değmemiş MSDN dosyalarıdır.


Unutmamanız gereken office 2013 windows 7 ve windows 8 işletim sistemlerinde çalışır. Harici sistemlerde çalışmaz. Yani xpye kuramazmıyım, vistada olmazmı, aman program arayım illa olur diye boşa kendinizi yormayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder